2018. március 23., péntek

Polo pelerin

Polo azért, mert az Unforgettable fonal polo árnyalatából készült.
A múlt héten előfizettem a Crochet World című magazinra, és egy régebbi számban láttam meg a modellt. (Paris in the Fall Cape) Ismered az érzést, meglátsz egy modellt, és máris nyúlsz a fonalért és tűért, mert tudod, ez KELL! Meghorgolni mindenképp, játszom a gondolattal, hogy hordani is. :-)

Polo Pelerin 

Meg kell valljam, kicsit hosszabb végeredményre számítottam a képek alapján, de most a sorok számát tekintve is követtem a leírást. Mondjuk gondolhattam volna arra, hogy ha a fonal árnyalatát sem sikerült jól eltalálniuk, akkor lehet, a leírást is felül kéne vizsgálnom.

Igen, polo volt írva, ismerős is volt az árnyalat, csak az a baj, hogy az eredeti képen nem a polo van, hanem inkább a flowerfield, virágmező. Na mindegy, az már így marad.

A múltkor épp azt fejtegettem, miért nem horgolok magamnak pulóverfélét. A pelerin horgolása közben is ezen filóztam. Nem vagyok normális, horgolom ezt a pelerint, majdnem 300 pálca a végén egy sor, és a 100 pálcát sokallva nem horgolok "rendes" holmit magamnak. Ezt tényleg csak azzal tudom magyarázni, jött ez a pelerin, és az érzés, azonnal el kell kezdeni. Pulcsiknál meg nem jön ilyen érzés, na. :-)
A pelerin háta

Rekordidő alatt készült el, a 4 napos hétvége elég volt úgy, hogy 15-én este 10 körül kezdtem. Meglepően szórakoztató volt a horgolása.
Csípőig ér jelenleg, remélem, hordás közben, no meg mosás után kicsit hosszabb lesz.

Poncho helyett lesz, a poncho finoman szólva nem áll jól nekem, és pláne nem előnyös. Ebben a pelerinben az tetszik, hogy vállra lehet venni, mint egy kendőt, és a karok számára nyílás is van, így előnyösebb a hatás. :-)

Nem reklámozom a céget, csak megemlítem, hogy ha előfizetsz egy évre kb. 20 dollárért, pluszban az előző két év összes lapszámához hozzáférsz. Vagyis 3 év magazinjait tudod átböngészni, nagyobb az esélyed, hogy találsz néhány olyan modellt, amit el is készítesz.

Egy negatívum van. Ide is leírom, hogy én is emlékezzek rá. A Crochet World nem az a magazin, amiben rajzok is vannak a minták jobb megértésére.

Jut eszembe egy mackót is találtam... :-)

Majdnem elfelejtettem. Kb. 3,5 gombolyag fonal kellett hozzá, és 5 mm-es tűt használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése