2015. július 6., hétfő

Már megint egy Tavaszi szellő

A nyár végéig elvagyok ezzel a tavaszi szellővel, úgy érzem!

Meg kellett horgolnom Bella fonalból is. Miért? Évek óta volt itthon ebből a fonalból, színenként 1-1 gombolyag. Azt tudtam, felsőt nem készítek belőle, mert az  nekem büntetés lenne.

A Tavaszi Szellőt pedig ki akartam próbálni Bella fonalból is.

Kendőminta


Nagyon jó volt horgolni a fonalat. 4,5 mm-es tűvel tudtam horgolni, bár a fonalra 1-3 mm volt írva, igaz, az "rendes" horgoláshoz.

A kendő 120 grammos, 3 gombolyagból készült. A világoskékből 1, a középkékből 2 gombolyagot használtam. Mindhárom gombolyagból maradt. :-) Nem akartam a sor közepén kifogyni a fonalból...

Kék Bella Tavaszi szellő kendő

Ha jobban megnézed, látod a keskeny világoskék csíkot. Ha azt nem horgolom meg, akkor "jó" sorral fejezem be a kendőt.
Az utána következő rész a harmadik gombolyag. szorgalmasan horgoltam, aztán megmértem, és úgy éreztem, ennyi már elég lesz. :-)

Nem mondom, tényleg nagy lett.
Blokkolás után 200 cm a fesztávolsága és 80 cm a magassága.

Ha beledolgozol 3 gombolyagot, igazán hatalmas lesz, vagy mondjuk úgy, magasabb termetre is szép kendőt tudsz horgolni.

A kendőről többet itt olvashatsz

Ha megtetszett a kendő, és szívesen meghorgolnád, itt találod a kendőhorgoló csomagokat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése