2012. december 18., kedd

Frilly sálam

Most végre meg tudom mondani, hány szemmel készült a sál.

Igaz, hogy nem horgolás, de a végén már nem lehet megmondani, hogyan készült.
Megvallom, először horgoltam, de egyszer elvesztettem a fonalat, képletesen is, meg igazából is, és akkor úgy döntöttem, hogy bár, már 20 cm-t horgoltam, inkább kötöm.

Ezt a sálat 9 szemmel kötöttem, lustakötéssel. Ha finoman ledobom :-), akkor 82 cm hosszú. A súlya miatt picit hosszabb, ha nyakban van. Szélessége kb. 12 cm.

Kékes Frilly sál

Direkt lett ilyen rövid, a címkén ez a szemszám szerepelt, gondoltam kipróbálom.
Ha nem akarod megkötni, csak a nyakadba veted lazán, akkor nagyon jól mutat.

Ez a Frilly aqua színe, itt vehetsz is belőle: http://fonalbolt.unas.hu/Frilly-aqua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése