2012. szeptember 20., csütörtök

Nagyimintás sapka virággal

A már bemutatott módszer szerint készült ez a sapka.

Bébiméret, kipróbálva, Hannának már kicsi:-)))) Aki a Facebookon követi a kötős-horgolós csoportban történteket, Hannát ismeri.

Lényeg, a sapka 10 hónapos buksira már nem ment rá, ebből logikusan következik, hogy kisebb gyermekre jó.

Utólag belegondolva, ezen nem is lehet csodálkozni, mert a kisebbik méretet készítettem el, kíváncsi voltam, milyen a sapka úgy, hogy az van olyan sora, ahol összesen 2 helyen szaporítunk.

Nagyon helyes kis sapka lett belőle. Külön jó a rövidpálcás rész, aminek magasságát tetszés szerintire horgolhatjuk. (Azért van egy határ...)

Nagyimintás babasapka kislányoknak

A sapka utolsó sora elhagyható, és azt hiszem, ha én is elhagyom, akkor az említett leányzó fejére is jó lenne a sapka.
Az utolsó sorban kúszószemmel/hamispálcával haladunk végig az utolsó rövidpálcasoron.

A nyári karimás kalapnál is volt ilyen, szépen ki is tartotta a karimát.

Most ez a sor méretbeli különbséget okozott, mert a kúszószem/hamispálca korlátozottan tud megnyúlni. Ezért lett a méret kisebb, mint amit az utolsó rövidpálcasornál gondoltam.

Ebből az a tanulság, hogy ha egy sapka csak egy kicsivel nagyobb a kelleténél, az utolsó sorra horgolt kúszószem/hamispálca sor szűkíteni tudja.
Ha viszont a leírás szerint kellene egy ilyen sor, de a sapka mérete határeset, akkor hagyjuk el, mert kicsivé válik.

Egy szép nagy virág díszíti a sapkát, mert ugye kell rá valami! Saját színéből nem ajánlom a díszt, szerintem ez így jó. A virág színén nem érdemes vitatkozni, ebből a fonalból ezek a színek vannak (nekem), illetve ami van, az nem való egy rózsaszín gyermeksapkára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése