2012. július 18., szerda

Csipkefelsők

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt.

Ananász mintás felső
Ritkán érzek ilyet egy horgolt modell láttán, de itt azonnal tudtam, ez kell nekem! Akkor is, ha valószínűleg nem nagyon fogom hordani, mert azért kell hozzá egy kis bátorság, meg alkalom, amikor felvehető.

Igen az ananász mintás felső.
Színe végül is, hosszas válogatás után lett ilyen, de már látom, mégis inkább egy bármilyen zöldet kellett volna választanom. És persze csak ki kéne próbálni sötétkékben, kicsit hosszabban, alá pedig egy sötétkék, kicsit fényes bélés vagy alsóruha is kell.

Ebből is kiderül, hogy már ez is kompromisszum volt, mert az eredeti ilyen lett volna:

Rövid ananászos felső
A fonal már 1-2 hónapja megvan, de mint kiderült, keveset vettem. A boltban meg időközben kifogyott ez a szín. Ha még 1, maximum 2 gombolyagom lett volna, akkor biztosan kijön még egy mintaegység. Így ekkora lett, és maradt 5 dkg fonal. Egy gombolyag kb. 8 sorra volt elég...

Ez a legkisebb méret, és a fonal vastagsága miatt teljesen meglepő módon fel tudom venni, bár nem kényelmes.
Az ember mindig tanul. Ha nem csinálom meg ebből a fonalból, akkor nem derül ki, az, hogy ha bátor vagyok, és 6-os tűvel horgolom a hozzá való fonallal, akkor a kisebb méretet is elkészíthetem. Ez pont 20 szemmel kevesebbet jelent a kezdésnél, vagyis 2 mintaegységet megtakarítok munkában:-)

A minta közelebbről:

Minta
A felső hordható strandon fürdőruha fölé, vagy utcán, alatta ujjatlan toppal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése